۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم


شرکت KDT
شرکت KDT


در این قسمت از مجله ایران سکوریتی به معرفی یکی از برند های ایرانی موجود در بازار ایران می پردازیم. این برند امروز توانسته است با توجه به نیاز بازار محصولات مناسب را تولید و سهم خوبی از بازار ایران را به خود اختصاص دهد. در این قسمت در خصوص برند کی دی تی ( KDT) گزارش می دهیم از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید:
امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تعدد برند های مختلف در بازار ایران، تعداد محدودی از تولید کنندگان توانسته اند دست به تولید سیستم دوربین های مدار بسته درون کشور بزنند، یکی از موفق ترین تولید کنندگان شرکت KDT می باشد. این شرکت تولید محصولات دوربین مدار بسته خود را از سال ۱۳۹۰ با تولید دوربین و کارت های ضبط تصویر دوربین های مدار بسته آغاز کرد و در مدت زمان کوتاه توانست با بهبود کیفیت تولیدات و همچنین مرغوبیت کالای خود سهم خود از بازار ایران را به دست بیاورد. زمینه فعالیت این شرکت تولید دوربین، مرکز کنترل، سوئیچ و تجهیزات شبکه می باشد. یکی از ویژگی های جالب کی دی تی برای مشتریان، ارائه گارانتی روی محصولات خود شامل آتش سوزی و حتی شکستگی و ضربه دوربین است می باشد. این شرکت همواره سعی کرده تا با ارائه پیشنهاد های جذاب نظر مشتریان مختلف را به خود جلب نماید.
محصولات تولید شده این شرکت شامل دوربین های دام، بولت، اسپید دام، NVR های مختلف، سوئیچ های POE و… می باشد.
برخی از استاندارد های کی دی تی عبارتند از:
استاندارد ملی ایران،
استاندارد CE،
استاندارد BS EN ISO 9001: 2015،
استاندارد ISO 10002:2014،
استاندارد ISO 10004:2012،
استاندارد ISO 22311:2012،
استاندارد ISO/IEC 27037:2012،
استاندارد ISO 28000:2007،
استاندارد ISO/IEC CD 30137-1،
استاندارد ISO/IEC CD 30137-2.
در ویدیوی بالا نمونه تصویر یکی از دوربین های کی دی تی ( KDT) جهت مشاهده قرار داده شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...