۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت دیجی فورت ( Digifort)

شرکت دیجی فورت ( Digifort)


شرکت دیجی فورت
شرکت دیجی فورت

در این قسمت از مجله فنی تخصصی ایران سکوریتی به معرفی یک شرکت تولید کننده نرم افزار های مدیریت تصاویر دوربین مدار بسته می پردازیم، در این قسمت دیجی فورت را معرفی می کنیم با ما همراه باشید.
شرکت دیجی فورت (Digifort)، در سال ۲۰۰۲ در استرالیا کار خود را شروع کرد زمینه فعالیت این شرکت تولید نرم افزار های امنیتی و نظارت تصویری برای نمایش و ضبط تصاویر دوربین های مدار بسته در سطح دنیا می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مشتریان نرم افزارهای مدیریت تصویر را تولید و روانه بازار کرد. نرم افزار های این شرکت در بیش از ۱۲۰ کشور دنیا در حال دسترس مشتریان دیجی فورت است همچنین نرم افزار آن به بیش از ۱۸ زبان زنده دنیا ترجمه شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته است. استفاده دیجی فورت از الگوریتم های هوشمند جهت آنالیز تصویر همچنین همگام شدن با پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا سهم قابل قبولی از بازار دوربین مدار بسته در اختیار دیجی فورت قرار داشته باشد. این شرکت را می توان یکی از بازماندگان شرکت های نرم افزاری ارائه کنند VMSبر مبنای Open platform دانست. که این نشان از احترام به حقوق مشتری دارد. نرم افزار تخصصی دیجی فورت با ارائه ماژول های هوشمند VMS، تشخیص چهره، پلاک خوان، تجزیه و تحلیل، آنالیز تصویر و… توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.
محصولات دیجی فورت در حوزه های متعددی مانند بانک، ساختمان های اداری و دولتی، شهرداری ها، کنترل ترافیک، نظامی، صنعتی، آموزشی، بیمارستان ها، هتل ها، خرده فروشی ها و … استفاده می شود و نیاز های حفاظتی مشتریان را پوشش می دهد.
سیستم نرم افزارهای دوربین مدار بسته دیجی فورت قابلیت تبدیل سیستم های کوچک به عنوان مثال سیستم های دارای ۸ دستگاه دوربین را به پروژه های بزرگ با بیش از ۳۰ هزار دوربین دارد. این موضوع از نقاط قوت دیجی فورت می باشد. این شرکت همواره در تلاش بوده تا با توجه به نیازهای مشتریان سیستم های آنالیز ویدیویی را تولید و روانه بازار نماید. در قسمت های بعدی مجله تخصصی ایران سکوریتی راجع به ویژگی های نرم افزار های دیجی فورت می پردازیم. با ما همراه باشید.

۱ نظر:

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...