۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت آیدیس ( Idis )، بزرگترین تولید کننده دوربین در کره جنوبی + ویدیو

دوربین آیدیس
در ادامه روند معرفی شرکت های حرفه ای دنیای حفاظت و امنیت در این قسمت از مجله ایران سکوریتی به معرفی برند کره ای آیدیس می پردازیم. از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید. 
شرکت کره ای آیدیس به عنوان تولید کننده سیستم دوربین مدار بسته از سال ۱۹۹۷ کار خود را شروع کرده و از همان ابتدا خود را به عنوان پیشرو در صنعت امنیت نظارت تصویری معرفی کرد. این شرکت در زمینه تبدیل از سیستم آنالوگ به آی پی همواره جزو پیشروان صنعت نظارت تصویری می باشد. انتخاب به عنوان بزرگ ترین تولید کننده دوربین مدار بسته در کشور کره جنوبی از افتخارات این برند به حساب می آید، برخی از مهمترین افتخارات این شرکت عبارتند از:
قرار گرفتن در لیست ده برند برتر دنیا در گزارش سالانه مجله top security A&S در سال ۲۰۱۶، قرار گرفتن جزو ده برند برتر دنیا در زمینه تولید  مرکز کنترل ضبط در سال ۲۰۱۶ در گزارش IHS، بزرگترین تولید کننده سیستم نظارت تصویری در کشور کره جنوبی و بسیاری از موارد دیگر می باشد.
آیدیس بیش از ۱۰۰ نماینده فروش در ۵۰ کشور دنیا دارد، بیش از دو میلیون از مراکز کنترل ضبط آن در سطح دنیا نصب شده اند، بیش از ۱۶٫۵ میلیون دوربین از محصولات این شرکت در سطح دنیا روی مرکز کنترل های آیدیس نصب شده اند، بیش از ۶۵ گواهی ثبت اختراع در زمینه سیستم نظارت تصویری توسط متخصصان این شرکت ثبت شده است. سبد کالای محصولات این برند با بیش از ۴۰۰ مدل دوربین به عنوان یک سبد پر محصول می باشد.
لیست محصولات تولیدی این شرکت شامل دوربین، مرکز کنترل، سوئیچ شبکه، تجهیزات HD-TVI، نمایشگرها صنعتی و غیر صنعتی و سایر تجهیزات امنیتی می باشد. در حدود ۴۶% از پرسنل شرکت در زمینه توسعه و تحقیق در حال فعالیت هستند.

آیدیس
آیدیس

ارزش های اصلی شرکت عبارتند از: نوآوری، تمامیت، رضایت مشتری، موفقیت یکپارچه، رشد و توسعه پایدار.

شرکت آیدیس کار خود را با تولید محصولات امنیتی در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد.
 قرار گرفتن در بین ده برند برتر در رده بندی سال ۲۰۱۶ مجله A&S.
قرار گرفتن در بین ده برند برتر سال ۲۰۱۶ طبق اعلام IHS.
دارا بودن بیش از ۱۰۰ نماینده فروش در ۵۰ کشور دنیا.
تولید و نصب بیش از دو میلیون مرکز کنترل در دنیا.
تولید و نصب بیش از ۱۶٫۵ میلیون دستگاه دوربین آیدیس در دنیا.
بیش از ۶۵ گواهی ثبت اختراع در زمینه تجهیزات نظارت تصویری.
بیش از ۴۰۰ مدل محصول نظارت تصویری و امنیتی.
کسب رتبه نوزدهم در بین ۵۰ برند برتر در رده بندی سال ۲۰۱۷ مجله A&S.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...