۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت جنتک ( Genetec) کانادا+ ویدیو

شرکت جنتک ( Genetec) کانادا+ ویدیو

نرم افزار دوربین مداربسته جنتک 

در این قسمت از مجله تخصصی امنیتی حفاظتی و نظارتی ایران سکوریتی به عنوان نخستین مرجع سیستم های مدار بسته مستقل از هر برندی به معرفی شرکت کانادایی جنتک ( Genetec) می پردازیم و شما را با این شرکت بیشتر آشنا می کنیم. از شما دعوت می کنیم تا با ما همراه باشید.
” ما به حفظ کسب و کار هر فردی کمک می کنیم” این جمله شعار جنتک ( Gentec) کانادا است. این شرکت کانادایی در سال ۱۹۹۷ در مونترال کانادا فعالیت خود را آغاز کرد و با تولید محصولات سیستم دوربین مدار بسته ، نظر مشتریان را به خود جلب نمود. جنتک ( Gentec) همواره سعی در تولید محصولات مدرن با امکانات جدید و نو آورانه برای مشتریان می باشد. سطح انعطاف پذیری محصولات این شرکت به مشتریان اجازه می دهد تا با توجه به هر نیاز خود محصول مناسب را از سبد کالای محصولات این شرکت انتخاب کنند. محصولات این شرکت شامل دوربین و مرکز کنترل ضبط تحت شبکه، دوربین های پلاک خوان ALPR(Automatic License Plate Recording)، و نرم افزار های مدیریت تصاویر تعداد زیاد دوربین ها به صورت یکپارچه می باشند.
نمایندگان فروش جنتک ( Genetec) در شش قاره دنیا و بیش از ۱۴۹ کشور دنیا گسترده شده اند و محصولات این شرکت کانادایی را به مشتریانشان ارائه می نمایند. هدف از ارائه محصولات مدار بسته توسط عوامل فروش این شرکت در دنیا به گفته مدیران جنتک، افزایش میزان آرامش از طریق برقرار کردن امنیت در بین مشتریان اعلام شده است. دفاتر فروش این شرکت در شهرهای مکزیکو سیتی، سائوپائولو، دوسلدورف، پاریس، دبی، توکیو و سنگاپور و چندین شهر دیگه به مشتریان جنی تک خدمات متعدی را ارائه می دهند.
به گفته مدیران این شرکت هدف از تاسیس و فعالیت این شرکت مواردی مانند:
تولید و ارائه محصولات سیستم مدار بسته با کیفیت و پشتیبانی از مشتریان و شرکای خود می باشد.

نوآوری و تولید محصولات دوربین مدار بسته مدرن و پیشرفته

بیش از ۱۰۰۰ کارمند در سطح دنیا با جنتک همکاری می کنند ( کارمندان این شرکت از کشورهای متعدد با ۲۳ زبان مختلف هستند)، نصب و راه اندزی محصولات این شرکت در بیش از ۱۳۰۰۰ پروژه در دنیا ( سالانه بیش از ۱۰۰ پروژه) و سابقه ۲۱ ساله این شرکت در صنعت دوربین مدار بسته چیزی است که مدیران جنتک به آن می بالد و هر روز در تلاشند تا این توانمندی ها را افزایش دهند. این شرکت کانادایی تا کنون ۱۱ بار به عنوان شرکت برتر امنیتی در کانادا انتخاب شده است.
پیر راز موسس جنی تک معتقد است: “در جنتک ما بر اساس جایزه هایی که می گیریم انگیزه نمی گیریم، بلکه انگیزه ما بر اساس فعالیت های نو آورانه ای است که در صنعت مدار بسته انجام می دهیم. ما مفتخریم که یک تیم از افرادی دور خود داریم که دغدغه شان انجام فعالیت های نوآورانه و ایده های ناب امنیتی است.” 
یکی از ویژگی های جالب جنتک نوع استخدام کارمندان می باشد. این شرکت کانادایی بیشتر کارمندان خود را از بین افراد نخبه ۹ دانشگاه برتر دنیا و در طی آموزش سالانه در حدود بیش از ۱۲۰ کارمند جذب می کند در پایان این دوره کاملا آکادمیک و تجربی تنها ۲۰% از آنها مجوز استخدام در شرکت جنتک را به دست می آورند. این موضوع مهم نشان از اهمیت موضوع نوآوری و ایده پردازی نزد این شرکت دارد.
بیش از ۱۰۰۰ کارمند در سطح دنیا با جنتک همکاری می کنند (کارمندان این شرکت از کشورهای متعدد با ۲۳ زبان مختلف هستند)، نصب و راه اندازی محصولات این شرکت در بیش از ۱۳۰۰۰ پروژه در دنیا (سالانه بیش از ۱۰۰ پروژه) و سابقه ۲۱ ساله این شرکت در صنعت دوربین مدار بسته چیزی است که مدیران جنتک به آن می بالد و هر روز در تلاشند تا این توانمندی ها را افزایش دهند. این شرکت کانادایی تا کنون ۱۱ بار به عنوان شرکت برتر امنیتی در کانادا انتخاب شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...