۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت هایترون ( Hitron) کره جنوبی

شرکت هایترون ( Hitron) کره جنوبی


شرکت هایترون
شرکت هایترون

در این قسمت از مجله ایران سکوریتی به معرفی یکی از برند های محبوب بازار کره جنوبی می پردازیم، در این قسمت در مورد شرکت هایترون کره جنوبی گزارش می دهیم، با ما همراه باشید.
شرکت هایترون ( Hitron Systems) در نوامبر ۱۹۸۶ در کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود این شرکت در زمینه تولید محصولات سیسم دوربین مدار بسته فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی زود توانست خود را به عنوان یک تولید کننده مطرح در بازار های بین المللی معرفی نماید. هایترون در ۱۹۹۸ وارد بورس اوراق بهادار کره جنوبی شد و از آن زمان تا کنون توانسته خود را به عنوان یک شرکت قدرتمند در این صنعت مطرح نماید. در ادامه روند رو به رشد هایترون به اختصار آمده است:
۱۹۸۶ تاسیس شرکت
۱۹۸۹ تاسیس دفتر مرکز و کارخانه هایترون، اجرای پروژه های متعدد بانکی در کشور کره جنوبی.
۱۹۹۰ صادرات بیش از ۵ میلیون دلار از محصولات دوربین مدار بسته شرکت هایترون.
۱۹۹۱ تاسیس مرکز توسعه و تحقیق هایترون جهت طراحی محصولات جدید.
۱۹۹۴ دریافت گواهینامه کیفیت تولید هایترون BABT از کشور انگلستان.
۱۹۹۶ دریافت گواهینامه ISO-9001، دریافت جایزه فناوری چند رسانه ای از وزارت اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی.
۱۹۹۶ صادر کردن بیش از ۵۰ میلیون دلار از محصولات سیستم دوربین مدار بسته شرکت هایترون، طبق گزارش انجمن تجارت بین المللی کشور کره جنوبی.
۱۹۹۸ ساخت دومین کارخانه تولید محصولات دوربین مدار بسته در آن سئونگ کره جنوبی.
۲۰۰۳ افتتاح دفتر شرکت هایترون کره جنوبی در شنزن چین.
۲۰۰۴ افزایش میزان صادرات محصولات سیستم دوربین مدار بسته به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار.
۲۰۱۱ تاسیس کارخانه هایترون در کشور چین و تولید سری های خاصی از محصولات آن در این کشور.
شرکت هایترون در سابقه ۳۲ سال فعالیت خود در صنعت دوربین مدار بسته همواره در تلاش بوده تا محصولات مدرن با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را تولید و به مشتریان خود عرضه نماید، از این سو با استفاده از نیروهای نخبه و کار بلد همواره سعی کرده هوشمند ترین تحهیزات نظارت تصویری را تولید نموده و توجه مشتریان را به خود جلب نماید. اولویت این شرکت در توسعه استعداد های کارکنان و احترام به بشریت عنوان شده است. مدیر عامل شرکت هایترون در حال حاضر یونگ دوک چوی می باشد. 
محصولات هایترون عبارتند از دوربین و مرکز کنترل ضبط تحت شبکه (IP)، دوربین و مرکز کنترل ضبط آنالوگ، تجهیزات جانبی مانند پایه، کاور، دستگاه ذخیره، انکودر، کیبورد کنترل دوربین متحرک و… می باشد.

شرکت هایترون کره جنوبی با نام لاتین Hitron Systems Inc در سال ۱۹۸۶ در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نمود، محصولات تولید شده این شرکت شامل دوربین و مرکز کنترل ضبط تحت شبکه ( NVR)، دوربین و مرکز کنترل ضبط آنالوگ (DVR) و نرم افزار های مدیریت تصویر دوربین مدار بسته می باشد. این شرکت ۳۲ ساله با بهره از مهندسین خبره و با تجربه همواره در تلاش است تا خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان مطرح و تاثیر گذار در صنعت دوربین مدار بسته دنیا معرفی کند.
در قسمت های بعدی ایران سکوریتی به معرفی محصولات و تکنولوژی های این شرکت قدرتمند کره ای خواهیم پرداخت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...