۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

هایک ویژن ( HIKVISION) را چقدر می شناسید + ویدیو

هایک ویژن ( HIKVISION) را چقدر می شناسید + ویدیو

هایک ویژن ( hikvision ) را چقدر می شناسید؟

در این بخش از مجله امنیتی ایران سکوریتی به معرفی برند هایک ویژن می پردازیم، از شما دعوت می کنیم پس از مشاهده ویدیویی بالا همراه ما باشید:
شرکت هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ با یک تیم ۲۸ نفره تاسیس شد، هدف اولیه این شرکت تولید تجهیزات دوربین مدار بستهمانند، دوربین، مرکز کنترل آنالوگ و آی پی، سوئیچ های شبکه، لنز دوربین، کابل شبکه و بسیاری دیگر از تجهیزات امنیتی می باشد. ساز و کار هوشمندانه شرکت هایک ویژن در طی سالهای اخیر باعث شد تا این شرکت به سرعت پله های رشد و ترقی را طی کند و با رشد چشمگیری خود را در رده شرکت های محبوب و پر فروش بازار صنعت نظارت تصویری معرفی نماید. رشد و پیشرفت این شرکت باعث شد تا به مدت پنج سال متوالی (سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶ میلادی)، به عنوان پر فروش ترین برند دوربین مدار بسته جهان را کسب کند. لیست محصولات متنوع این شرکت چینی باعث شده است تا در هر حوزه ای راهکار امنیتی مناسب را داشته باشد. هایک ویژن با ۲۰۰۰۰ کارمند در دنیا به طور مستقیم در حال ارائه خدمت به مشتریان خود می باشد. نزدیک به ۱۰۰۰۰ نفر به عنوان تیم توسعه و تحقیق شرکت، طراحی سیستم های مختلف طبق نیاز بازار را به عهده دارند، از این حیث هیچ شرکت مدار بسته ای در دنیا وجود ندارد که یک چنین تیم طراحی بزرگ و پویایی داشته باشد. 

شرکت هایک ویژن هر ساله ۸% از فروش سالانه خود را صرف توسعه بازار مدار بسته می کند، این موضوع باعث شده است تا این شرکت عنوان پر فروش ترین  برند دنیا را به خود اختصاص دهد. میزان فروش این شرکت تنها در سال ۲۰۱۶ در حدود ۴٫۶ میلیارد دلار اظهار شده است. که از این حیث رتبه اول فروش محصولات دوربین مدار بسته در دنیا به حساب می آید.

هایک ویژن تنها به صنعت دوربین های مدار بسته اکتفا نکرده است، بلکه در صنایع دیگر نیز حرف برای گفتن دارد، ارائه محصولات استراتژیکی به مشتریان خاص همواره توسط این شرکت چینی در دستور کار قرار دارد. از جمله این محصولات می توان به: ربات های هوشمند بارکد خوان، پرنده های بدون سر نشین ( پهپاد های برد متوسط )، ربات های حمل بار و چندین مورد دیگر اشاره نمود، این شرکت با ارائه نقشه راه خود برای سالهای آینده اعلام کرد که قصد ورود به صنایعی مانند اتوماسیون اداری و هوشمند سازی منزل، خودرو های الکترونیکی و دنیای اینترنت اشیاء را دارد. در ویدیویی بالا به معرفی برند هایک ویژن و طرح کامل این شرکت برای ورود به دنیای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی اشاره شده است.


هایک ویژن
هایک ویژن


پیشرو بودن این شرکت در صنعت مدار بسته بخاطر فعالیت تحقیق و توسعه مستمر تیم R&D این شرکت چینی می باشد. این تیم در اقصی نقاط دنیا مشغول فعالیت هستند، مونترال کانادا، کالیفرنیا در آمریکا و شهرهای پکن، شانگهای، جونگینگ و ووهان در چین مقر برخی از تیم های طرح و توسعه شرکت هایک ویژن است. هایک ویژن بزرگترین شبکه های بازاریابی در صنعت نظارت تصویری را با ۳۳ شرکت زیر مجموعه خارج از کشور و ۳۵ شرکت زیر مجموعه داخل کشور را، راه اندازی کرده است، هدف از این کار بازاریابی گسترده و ارائه خدمات در کوتاهترین زمان ممکن به مشتریان، نمایندگان فروش و شریکان تجاری خود می باشد.

تیم طراحی و مهندسی هایک ویژن در مونترال کانادا، کالیفرنیا در آمریکا و شهرهای پکن، شانگهای، جونگینگ و ووهان چین مشغول فعالیت مستمر می باشد و نتایج آن در جلسات ماهانه به مدیران ارشد هایک ویژن جهت تصمیم گیری ارسال می شود.
هایک ویژن به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات امنیتی مدار بسته در جهان همواره در تولید محصولات هوشمند، تجهیزات شبکه، هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء و سایر تجهیزات پیشرفته در جهان پیشرو بوده است. این شرکت در رتبه بندی سالانه اعلام شده توسط Security 50 مجله A&S در سال ۲۰۱۶ رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

دفتر مرکزی این شرکت درشهر هانژو چین قرار دارد. شرکت هایک ویژن در مه ۲۰۱۰ پس از دریافت تاییدیه های لازم وارد بورس اوراق بهادار شنزن چین شد و سهام این شرکت امروزه از ارزش بالایی در بازار چین برخوردار است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...