۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت ژئوویژن ( Geovision) + ویدیو

تولید کننده محبوب تایوانی، ژئوویژن

در این قسمت از مجله تخصصی امنیتی ایران سکوریتی به معرفی یکی دیگر از شرکت های تولید کننده سیستم دوربین مدار بسته می پردازیم. در این قسمت به معرفی ژئوویژن ( Geovision) می پردازیم، از شما دعوت می کنیم با ما همراه باشید.
شرکت ژئوویژن ( GeoVision) در سال ۱۹۹۸ و در تایوان تاسیس شد زمینه کاری این شرکت تولید محصولات نظارت تصویری هوشمند می باشد. حدود بیست سال سابقه در زمینه تحقیق، توسعه و تولید باعث شده تا امروزه شرکت ژئوویژن در بیش از ۱۱۰ کشور دنیا به عنوان برند پیشرو در زمینه سیستم های دوربین مدار بسته تحت شبکه و دیجیتال شناخته شود.
شرکت ژئوویژن به عنوان یکی از ۵۰ شرکت امنیتی برتر دنیا در جدول سالانه شرکت های صنعت امنیت و نظارت تصویری، مجله A&S معرفی شد، این شرکت به عنوان متخصص در زمینه تحقیق و توسعه سیستم های ضبط دیجیتال ( DVR)، سیستم های ضبط تحت شبکه (NVR) و دوربین  های آی پی و مگا پیکسل شناخته می شود. طیف وسیع دوربین های مگا پیکسل این شرکت با رزولوشن های متفات بین ۱٫۳ تا ۱۲ مگا پیکسل، به مشتریان امکان می دهد تا با خیال راحت، محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایند. چرا که علاوه بر در اختیار داشتن تصویر با کیفیت عالی امکان آنالیز تصویر را هم در اختیار کاربران حرفه ای می گذارد.
نقطه قوت شرکت ژئوویژن، نرم افزار مدیریت تصویر ویدیویی آن است که می تواند به صورت یکپارچه تصویر دوربین های آی پی، سیستم های NVR و  DVR را مدیریت کرده و برای کاربران نمایش دهد. نرم افزار هوشمند آنالیز دوربین ژئوویژن با قابلیت های مختلفی مانند: تشخیص چهره، اعلام آلارم ضربه به دوربین، تشخیص هر گونه شی مشکوک، آشکار سازی شی گمشده، جستجوی هوشمند، تعقیب هوشمند هدف، شمارش افراد، تشخیص پرسه زدن و تجمع افراد در محوطه ی خاص کاربران خود را هیجان زده می کند. علاوه بر این ویژگی ها کاربران می توانند از ویژگی های اختیاری مانند تصویر پانوراما(۳۶۰ درجه)، ضد مه، تثبیت و افزایش کیفیت تصویر دوربین و تشخیص تجمع افراد نیز استفاده نمایند.
علاوه بر آن این شرکت به خاطر ارائه راهکارهای یکپارچه چند لایه همواره مورد توجه مشتریان قرار داشته است، راهکارهای حفاظت الکترونیک ژئوویژن شامل دوربین مدار بسته، سیستم های کنترل دسترسی، یکپارچه سازی نقطه تجمیع از طریق سنسورها، اضافه کردن دوربین ها روی نقشه شماتیک، سیستم های تشخیص پلاک، پلاک خوان و سیستم های امضای دیجیتال می باشد. این شرکت بخاطر رعایت حقوق مشتریانش در سراسر دنیا، اقدام به ارائه نرم افزار مدیریت تصاویر خود به بیش از ۳۱ زبان مختلف کرده است.
ژئو ویژن
ژئوویژن
نمایندگان فروش اصلی این شرکت در دنیا در نقاط مختلف از جمله توکیو ژاپن، کالیفرنیا آمریکا، پراگ جمهوری چک، وندام فرانسه و سن پائولو برزیل به مشتریان خدمات ارائه می دهند. نمایندگان ژئوویژن خدمات متعددی از قبیل، فروش محصولات، پشتیبانی فنی، ارائه راهکارهای امنیتی و خدمات پس از فروش محصولات، را به مشتریان ارائه می کنند. هر کدام از این نمایندگان اصلی خود دارای چند نماینده فرعی هستند به طور مثال: نماینده فروش اصلی آمریکا، چهار نماینده فرعی در نیویورک، ایندیاناپولیس، دالاس و مونترل کبک دارد. محصولات این شرکت در حوزه های مختلفی نصب می شود که از جمله می توان به خرده فروشی، تجاری، دولتی، حمل و نقل، بیمارستان، شهر بازی، هتل ها و… اشاره نمود.
ژئوویژن از زمان تاسیس تاکنون جایزه های متعددی را به خاطر نوآوری در تولید محصول، اختراع و کسب و کار دریافت کرده است. برخی از این جایزه ها که تعدادشان هم کم نیست، شامل جایزه Frost & Sullivan در سال ۲۰۰۷، جایزه ویژه تولید کسب و کار تایوان در سال ۲۰۰۸، قرار گرفتن در بین ۲۰۰ شرکت ثروتمند طبق اعلام نشریه فوربس آسیا ، قرار گرفتن در بین ۵۰ برند برتر دنیا در مجله A&S از ۲۰۰۴ تاکنون، جایزه بین المللی کشور تایوان، جایزه جهانی All-Over IP، جایزه نقطه قرمز و چندین مورد دیگر می باشد.

پیشنهاد ویژه ژئوویژن چیست؟

شرکت های مختلف در حوزه نظارت تصویری هر کدام ویژگی های خاصی دارند که مشتریان بر اساس این ویژگی ها اقدام به انتخاب آن برند می کنند در مورد برند ژئوویژن می توان به مواردی مانند: خط تولید متنوع دوربین مدار بسته، با استفاده از فناوری پیشرفته صنعتی، سیستم های هوشمند نظارت تصویری دیجیتال از ۲۰ فریم در ثانیه تا ۴۸۰ فریم در ثانیه، مجهز به ماژول های I/O مستقل، بهبود کیفیت لبه های تصویر با استفاده از تکنولوژی S/W و H/W، لیست کامل محصولات مدار بسته، یکپارچه کردن سیستم های نظارت تصویری و سیستم های تحت شبکه دیگر، آنالیز تصویر هوشمند، پشتیبانی  از دستگاه های POS، سیستم پلاک خوان، سیستم کنترل تردد،  دارا بودن لوازم جانبی مختلف که به کاربران  اجازه استفاده از خدمات سفارشی ژئوویژن را می دهد.

تیم توسعه و تحقیق جهانی

سالها تجربه طراحی و توسعه مهندسی شرکت ژئوویژن باعث می شود تا این شرکت در سطح دنیا معروف بوده و محصولات آن در پروژه های متعدد نصب شود. نرم افزار هوشمند با کارایی راحت و ساده، تکنولوژی H/W، فناوری تعقیب هوشمند، فشرده سازی هوشمند تصویر با استفاده از الگوریتم های به روز و راه حل انتقال تصویر اینترنتی و بسیاری از موارد دیگر، محصول تیم فعال تحقیق و توسعه ژئو ویژن می باشد.

نقطه قوت ژئوویژن، نرم افزار مدیریت تصویر آن است که توانایی یکپارچه سازی تصویر دوربین های آی پی، سیستم های NVR و DVR را دارد. نرم افزار هوشمند آنالیز دوربین ژئوویژن با قابلیت های مختلفی مانند: تشخیص چهره، اعلام آلارم ضربه به دوربین، تشخیص شی مشکوک، جستجوی هوشمند، تعقیب هوشمند هدف، شمارش افراد و تشخیص تجمع افراد در محوطه ی خاص کاربران خود را هیجان زده می کند.

کنترل کیفیت


زمان تحویل مناسب دوربین های مدار بسته، ارائه خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان و پشتیبانی فنی توسط تیم حرفه ای ژئوویژن نشان از عزم راسخ شرکت برای کسب رضایتمندی مشتریان در طیف های مختلف دارد.
در ویدیوی بالا نمونه کیفیت تصویر یکی از دوربین های دام هوشمند این شرکت به نمایش گذاشته شده است که از شما دعوت می کنیم به مشاهده آن بنشینید. در قسمت های بعدی مجله تخصص ایران سکوریتی راجع به این برند تایوانی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...