۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت دالمایر ( DALLMEIER) آلمان + ویدیو

شرکت دالمایر ( DALLMEIER) آلمان + ویدیو

شرکت دالمایر آلمان به عنوان یکی از تامین کنندگان سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه در سال ۱۹۸۴ و در آلمان کار خود را شروع کرد. ببش از سی سال تجربه این تولید کننده در زمینه راهکارهای دوربین مدار بسته هوشمند نظر مشتریان را به خود جلب کرده است. از دوربین گرفته تا مرکز کنترل کلیه سیستم های تولید شده توسط دالمایر همگی دارای ویژگی های خاص برای مشتریان هستند. توانمندیهای سیستم مدار بسته دالمایر به مشتریان اجازه می دهد تا بتوانند نیاز های حفاظتی و امنیتی خود را به بهترین نحو ممکن پوشش دهند. کلیه محصولات این تولید کننده در کشور آلمان تولید شده و به بازار ارائه می شود. علاوه بر این مهم بیشتر تامین کنندگان قطعات دالمایر در شعاع ۱۰۰ کیلومتری کارخانه قرار دارد که این مهم باعث می شود تا دالمایر بتواند استاندارد بالای نصب خود را به رخ رقیبانش در صنعت مدار بسته بکشد.
به لحاظ استراتژی شرکت دالمایر ابتدا با تولید دوربین و مرکز کنترل آنالوگ کار خود را آغاز نمود و سپس با توجه به پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه وارد دنیای آی پی شد. دوربین ها و مرکز کنترل این برند آلمانی دارای ویژگی های منحصر به فرد و حرفه ای در خصوص آنالیز تصویر و تصویر برداری با کیفیت می باشند.
محصولات و راهکارهای دوربین مدار بسته دالمایر آلمان در پروژه های مختلف در جهان از کوچک تا بزرگ نصب شده اند حوزه هایی مانند بانک ها، فرودگاه ها، ایستگاههای پمپ بنزین، کسب و کارهای خرده فروشی، نظارت بر شهر، کنترل ترافیک، استادیوم فوتبال و… می باشد. علاوه بر آن شرکت دالمایر قابلیت ارائه دوربین ها و مرکز کنترل های سفارشی را به مشتریان خود دارد.
دالمایر در سال ۱۹۸۴ در رگنسبورگ آلمان توسط تکنیسین ارشد دی تر دالمایر و همسرش کریستیانا تاسیس شد از آن موقع تا کنون این دو همچنان به عنوان مدیران شرکت دالمایر در حال اداره این شرکت بزرگ آلمانی هستند. در سال ۱۹۹۲ دالمایر در نمایشگاه اسن، با معرفی اولین سنسور ویدیویی جهان که قابلیت ذخیره دیجیتال تصویر را داشت بازار تکنولوژی مدار بسته را تکان داد. این توسعه در آن زمان انقلابی در فناوری های مدار بسته به پا نمود. پیشرفت اصلی این شرکت در سال ۱۹۹۷ آغاز شد و با ارائه راهکار امنیتی دیجیتال در مرکز بزرگ شرط بندی استرالیا به وقوع پیوست. توسعه این راهکار امنیتی در آن زمان باعث شد تا تقاضای رو به رشد محصولات مدار بسته توسط مشتریان در حوزه های دیگر به این شرکت سرازیر شود این مهم باعث شد تا دالمایر به فکر توسعه و تولید محصولات جدید و به روز باشد و در نتیجه تعداد کارمندان این شرکت در طی چند سال متوالی رشد کرد. محصولات دالمایر در بیش از ۶۰ کشور جهان توزیع توسط عاملین فروش این شرکت به فروش می رسد. دفاتر این شرکت آلمانی در انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالی، دبی، روسیه، چین، سوئیس و ایالات متحده آمریکا باعث شد تا این شرکت خیلی زود به یک بازیکن موفق و تاثیر گذار در صنعت مدار بسته شناخته شود.
دالمایر

پیشگام و مخترع

دالمایر از ابتدا همواه در حال اختراع و تحولات نوآورانه بوده و هست. محصولات این شرکت با تکیه بر نوآوری و تکنولوژی های مدرن طراحی و روانه بازار می شوند و هیچ تقلیدی از محصولات دیگر در کار نیست.
برخی از اختراعات دالمایر در صنعت دوربین مدار بسته عبارتند از:
 در سال ۱۹۹۲ اولین سنسور ویدیو نظارت تصویری دیجیتال را به طور جدی تولید و روانه بازار کرد. این ایده مزایا و قابلیت های زیادی داشت که سبب تحول شگرفی در زمینه محصولات ذخیره ساز دیجیتال تصاویر دوربین مدار بسته شد.

شرکت دالمایر
شرکت دالمایر

در سال ۲۰۱۱ با تولید دوربین پانوراما چند سنسوره از فناوری جدیدی جهت مشاهده با کیفیت میادین وسیع رونمایی کرد. دوربین پانوراما دالمایر جهت مشاهده مناظر عریض با فاصله های طولانی و رزولوشن بالا با سرعت تصویر برداری ۳۰ فریم در ثانیه طراحی و تولید شده است.
تکنولوژی تجزیه و تحلیل ویدیویی SEDOR، در حالی که برند های دیگر سیستم های تجزیه و تحلیل محدود را طراحی می کردند دالمایر تکنولوژی آنالیز هوشمند SEDOR که دارای قابلیت خود یادگیری و آشکار سازی هر گونه آلارمی دارد را به بازار ارائه نمود. این تکنولوژی با استفاده از الگوریتم های تجزیه تحلیل هوشمند و سیستم های خود یاد گیر تشخیص هر مورد مشکوکی، موقعیت های مشکوک را در صحنه های شلوغ و پیچیده شناسایی  اطلاع رسانی می کند. به عنوان مثال اندازه و ابعاد، جهت حرکت و سرعت افراد و اجسام را تجزیه و تحلیل می کند. باران و برف، باد و شاخه هایی که توسط باد حرکت می کنند و مواردی شبیه این توسط الگوریتم هوشمند سیستم فیلتر می شود و سیستم نسبت به آنها هیچگونه ترتیب اثری نمی دهد.

سیستم های تحت شبکه و آی پی

پیش از اینکه راهکارهای آی پی به یک موضوع داغ تبدیل شود، همواره موضوع مورد توجه دالمایر بود. برای مدتی بیش از ده سال امکان پیکربندی و کنترل تصاویر دوربین از طریق شبکه و نرم افزار PView در اختیار مشتریان قرار داده شده بود. شرکت آلمانی با طراحی  یکی از بزرگترین سیستم های مدار بسته مبتنی بر آی پی با بیش از ۱۰۰۰ دوربین و ۱۵۰ هزار نود شبکه را طراحی و اجرا کرد. این پروژه شامل برنامه ریزی، طراحی، اجرا و … با استفاده از دوربین، مرکز کنترل و نرم افزار مدیریت تصاویر دوربین های تحت شبکه که در یک مرکز طراحی و تولید شده اند اجرا شد.


در قسمت های بعدی مجله تخصصی ایران سکوریتی در مورد این برند بیشتر صحبت خواهیم کرد همچنین سعی می کنیم تکنولوژی های برتر، محصولات جدید و جوایز و گواهینامه های دالمایر آلمان را برای شما معرفی کنیم. لطفا با معرفی ما به دوستان خود از ما حمایت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...