۱۳۹۶ اسفند ۷, دوشنبه

شرکت کانن ( Canon) + ویدیو

شرکت کانن ( Canon) + ویدیو

شرکت کانن ( Canon) در سال ۱۹۳۳ در ژاپن شروع به کار کرد، محصولات تولید شده توسط این شرکت شامل دوربین عکاسی، دستگاه فتوکپی، اسکنر، پرینتر های مختلف، دوربین های دیجیتال، دوربین های مدار بسته، دوربین های تک لنزی و … می باشد. شاید جالب باشد اما شغل اصلی مدیر عامل و موسس این شرکت یعنی آقای تاکشی میتارایی متخصص زنان و زایمان بود.
کانن و میتارایی در ابتدا تنها آرزوی تولید یک دوربین عکاسی با کیفیت جهت رقابت با رقبای خود را داشتند آنها عقیده داشتند که بازار ژاپن در زمینه تولید و ساخت دوربین عکاسی دارای خلا می باشد لذا آن را تولید و روانه بازار کردند.
تاریخچه کانن را می توان از توکیو ژاپن و از سال ۱۹۳۳ با همکاری ۴ دوست به نام های تاکشی میتارایی، گورو یوشیدا، سابورو یوچیدا و تاکئو مایدا و راه اندازی آزمایشگاه تخصصی و سرمایه اندک شروع به کار برای تولید دوربین کردند، آنها پس از تاسیس آزمایشگاه خود با استفاده از لنز های عکاسی نیکون، اولین دوربین خود به نام ” کوآنن” را تولید کردند. جالب است بدانید که در بین این نفرات تنها کسی که اطلاعات حرفه ای در زمینه دوربین عکاسی داشت گورو یوشیدا بود. گفتنی است که یوشیدا پس از یک سال مطالعه و آزمایش بر روی دوربین های مختلف نخستین دوربین ۳۵ میلیمتری را ساخت این دوربین دارای یک شاتر با صفحه کانونی بود و یوشیدا آن را ” Kwanon” نامید که به معنای الهه بودایی هزار دست می باشد. این نام بعد ها به کانن ( Canon) تغییر داده شد. برندی که هم اکنون بازار های جهانی را به خود اختصاص داده است.
کانن دارای دفاتر فروش مختلف در ایالات متحده، آفریقا، شرق آسایی میانه، ژاپن، آسیا، اقیانوسیه، هلند و لندن می باشد.
در قسمت های بعدی مجله ایران سکوریتی بیشتر در خصوص این برند و نقشه ی کانن درخصوص ورود به بازار دوربین مدار بستهگزارش خواهیم داد. با معرفی ما به دیگران از ما حمایت کنید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم

شرکت ایرانی KDT را بیشتر بشناسیم CCTV Engineer   2 هفته قبل برندها, دوربین مدار بسته   ثبت دیدگاه   52 بازدید دوربین KDT شرکت...